Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

GLÖM INTE BORT!

Kategori: Mammalivet

Glöm inte bort att det är Fars dag på Söndag.
Själv så ska jag köpa några trisslotter från mig till min Pappa.
Kanske vinner han en miljon eller något & då får jag ju ändå en del av den ? (A) haha.
Funderar även på om jag kanske ska köpa något från Lilja's pengar till hennes pappa.
Fast neeeeeeeej!?! eller vad tror ni?
Jag struntar nog i det ändå.
DUM TANKE!
 
Nej men helt ärligt, vill bara påminna er alla om Fars dag.
Både mors och fars dag är något jag satsar extra mycket på då mina föräldrar är mina största förebilder och jag skulle kunna gå genom eld och vatten för dom.
Hade dom inte funnits i mitt liv, hade dom inte varit det stöd dom varit för mig så hade mitt liv sett helt annorlunda ut idag och jag tackar dom så mycket över allt dom gjort för mig.
 
Hur ser ni på Fars och mors dag?
 
 
 

Kommentarer

  • maria säger:

    Jag tycker det är en onödig dag för jag tycker dom ska få kredd jämt , ser det mer som en penga marknad.
    Tycker en go middag denna dag är det bästa att få som tack.
    Gå och köpa massa saker är helt onödigt
    Kram

    2012-11-08 | 21:45:08
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: