Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Folk alltså

Kategori: Mammalivet

Alltså folk är bra allt roliga.
Jag bryr mig inte ett skit vad ni tycker om mig, jag är den jag är, den jag är uppfostrad till att vara, jag är den människa mina föräldrar lärt mig vara, jag är helt enkelt mig själv och ingen har rätt att säga åt mig att ändra på mig.

Jag är grym för den jag är och era små försök till att trycka ner mig, allt ert skitsnack ni snackar om mig gör bara så alla inser hur jävla avundsjuka och svartsjuka ni är på vilket jävla awesomeness liv jag lever!!

Ni är smutsen under mina skor och jag är så glad över att jag är den jag är och inte är den som snackar om folk bara för att må bättre själv.

Im the fucking best and fuck the rest!
Och till dig Mister... Du är så jävla förutsägbar och jag hatar det, jag vet ju redan svaret innan du svarat.
Så jävla jobbigt!!

Nej nu blir det nog en sväng med bilen, Lilja älskar ju att åka bil så vad passar inte bättre än att åka .

Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: