Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

:)

Kategori: Mammalivet

Hej!

Dagen har verkligen varit tråkig.
Jag och Therese försökte hitta någonting roligt att göra, men inte blev vi klokare för det.

A och jag smsade en del, vi har ju känt varandra över 3-4 år och vi bestämde att jag och Therese skulle dit idag på kvällen, riktigt trevligt må jag säga.
Han är en vän att lita på!

Therese skulle ha åkt hem men hon Åre till sin mamma istället och jag åt lite innan jag la mig i sängen och deckare ett tag.

Nu har jag precis satt i hårfärg i håret och nu ska jag bara låta det bli klart och sen blir det att äta middag och sen börja fixa sig för kvällens härliga kväll.
Vinet är fixat så det ska med.

Få se om jag även träffar C efter hans jobb, skulle vara något extra faktiskt.
Men han lär vara trött och vill inte tjata på honom, för jag förstår honom.

Nej, ta en cigg och vänta på att håret ska dra in färgen kanske.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: