Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Beställt!

Kategori: Mammalivet

Therese berätta för mig att hon beställt en sak till hennes vän A och när hon förklarade hur den såg ut och jag tillslut fick bild så beställde jag ett iPhone skal till mig och dessutom en mugg med samma märke på till Amar.

Amar är mitt ex, men ändå en grymt nära vän, still my bestfriend. Kan verkligen öppna mig för han så att inte köpa julklapp till honom, finns inte på min karta.

Såhär ser bilden ut som ska sitta på mitt iPhone skal och även lite andra grejer, det står fader vår på syrainska.
Älskar't! <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej! Råkade komma in på din blogg via en annans och jag måste bara säga vilken otroligt stark och fin människa du verkar vara som kämpat på trots skit som hänt (som du skrivit om, känner ju inte dig). Själv ger jag upp jättelätt, försöker jobba med mig själv för livet blir ju mycket roligare om man vågar leva det fullt ut trots motgångar. Jag är mer typen som kan bli liggande i sängen och stirra i taket en hel dag när life stinks...Kanske är skillnad när man blir mamma också, då kämpar man ju för det/dom också!? Anyways, fortsätt skriva och ignorera ev. idioter som kommenterar/jävlas på bloggen eller i verkliga livet...Håller på dig! Du blev förresten skitsnygg i det mörka håret, passar jättefint till dina ögon. /M

    2012-11-28 | 00:36:39

Kommentera inlägget här: