Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Årets julkalender.

Kategori: Mammalivet

Vad tycker ni om att julkalendern i år ska vara Mysteriet på greveholm - Grevens återkomst?
Jag älskar det och kommer nog  sitta mer fastklistrad än något annat barn vid tv:n.
Fast ändå vågar jag inte förvänta mig någonting, för det kommer ju ändå vara annorlunda, är ju inte samma människor, handlar ju inte om samma saker.
 
Minns en idag hur dom la en tand i ett coca cola glas.
Men det lär ju inte direkt ske i år..
Så det känns ändå som att jag inte ska ta ut någon lycka i förskott.
 
Men jag vill ju hoppas på att det är BRA.
Ska försöka att hitta dom gamla Mysteriet på greveholm och ladda ner för att kunna se dom också, älskade ju den julkalendern, var ju liksom den bästa som någonsin varit och såklart Pelle Svanslös.
Det är mina två absoluta favoriter, dom jag minns bäst.
Tänker dock på min bror Martin när jag tänker på Pelle Svanslös, eftersom dom när dom gick i mellanstadiet gjorde Pelle Svanslös på en teater i skolan. Kommer aldrig glömma när min bror spela Pelle han själv.
 
Vad tror ni om årets julkalender?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: