Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

9 November 2012 Fredag!

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Gick bra på jobbet idag.
Dagen gick relativt fort och efter jobbet blev det att möta upp Mamma i Haninge centrum.
Vi gick runt lite där och nu är jag hemma, sitter och äter middag och kollar på datorn.
Ska lägga mig ner en stund och sen får vi se om Lotta pallar träffa mig eller inte.
Sanna och Elza ska också in till stan, men jag vet inte om jag är så sugen på det.
Vill ju först och främst träffa Lotta, det är liksom mitt prio ett!
Always!
 
Händer inte så mycket mer ännu vad jag vet.
Laaaaaaaaaaater!

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Hej,

    Jag undrar vad du jobbar med? Du har kanske skrivit det innan och så har jag missat det, svara inte om det känns för privat, det är jag som är nyfiken i en strut bara, haha.
    Ska passa på att skriva att jag gillar din blogg och tycker du verkar vara en himla gullig tjej, din dotter är så himla söt oxå!

    Kram

    2012-11-09 | 19:11:50

Kommentera inlägget här: