Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

7 november 2012

Kategori: Mammalivet

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering.
Igår efter jobbet blev det hem och äta middag, mysa med Lilja innan hon hamnade i säng, Mr.C var i Skogås och frågade om vi kunde mötas på en cigg eller så vilket vi gjorde.

Även hans kompisar kom förbi ett tag men sen åkte jag hem, då Lilja inte alls hade en så bra kväll.
Mitt älskade hjärta!

Vaknade idag och var tröttare än Jesus men kämpade mig upp och åkte mot jobbet och det gick bra där.
Efter jobbet blev det Nacka forum med mamma och Lilja och nu är vi påväg hem, blir en sen middag ikväll.

Mr.C vill även ses idag men vi får se hur det blir med den saken, Lilja har ju lite up and Downs nu när det kommer till hennes sovrutiner, så vill inte låta mina föräldrar ta henne om hon vaknar mitt i natten av hemska drömmar.

Lovar att jag ska bli bättre att uppdatera ifrån dator också, men sitter knappt vid datorn längre då jag kan använda allt via mobilen.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: