Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

29 November 2012 torsdag

Kategori: Mammalivet

Hej!

C kom ju igår på morgonen och vi sov vidare i någon timme innan jag behagade att svara på Therese samtal, jag visste ju att hon var sugen på att dricka vin och dansa.
Så när hon ringer och säger att vi borde dra på kryssning så blev jag helt hype och började plocka i ordning allt, ringde Mamma och kolla om hon kunde vara spontanbarnvakt, C tittade på mig oh undra hur länge jag skulle vara borta när jag packade min väska med kläder.

Men jag är ju så, vet ju inte för ens på båten vad jag ska ha på mig.
För omväxlingens skull så åkte vi silja galaxy istället för vi cinderella.

Vi drack en varsin cider och vin vid hamnen innan vi klev på båten, tog oss ytterligare ett glas direkt och sen körde jag på min hink, eller vi delade men det var nog lika bra.

Kalas blev vi iallafall och kanske borde vi ha slutat efter den första hinken, men nej nu är det Therese och Emelie style och då blir det två, haha.

Vi pratade nog med hela båten, svenskar, turkar, syrianer, ryssar och allt vad som nu fanns på båten.
Fanns en urtrevlig Bartender också, hon hette också Therese.
Träffade även två nya kompisar Helena och Johanna, dom kom ifrån sundsvall.
Riktigt härliga brudar alltså!

Vi planerade in en resa till sundsvall och festa loss med dom tjejerna, för dom kunde verkligen festa.

Therese och jag tappa bort varandra som vanligt men vi har ju den tendensen att vandra omkring ensamma tillslut och hitta nya vänner.

Eric Amarillo spelade också, grym musikstil och sån musik man verkligen vill dansa till.

Dagen på båten gick mestadels ut på att sova, sova och sova.

Pappa hämtade mig ifrån centralen ch vi åkte hem tillsammans, har precis ätit lite, pratat ned Therese och Amar och nu smsar jag med C.

Snart är helgen här och som det känns nu så vill jag bara dränka mig själv i snön och sen gå hem och sova hela helgen. Skulle faktiskt vara något.

Nu ska jag pussa på Lilja innan hon ska sova, mammas älskling.
Gud vad jag saknat henne!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: