Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

26 November 2012 Måndag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Vet ju fortfarande inte hur jag ska göra med bloggen.
Vet att jag kommer fortsätta blogga men om vad?
Älskar ju att blogga framför allt för att det finns ni som verkligen visat ert support.
Ni är fantastiska, ni ska ha riktigt eloge för det! 
 
Hur som helst.
Helgen har varit sjuk, rent utav sjuk i mina ögon.
Kom massa flashbacks, fick massa sjuka tankar.
Svårt att förklara egentligen men den var grym ändå.
 
Idag mötte jag ju som sagt upp Mamma vid Handen och vi shoppade loss, handlade kläder och mat, orkade knappt bära hem allting men vi lyckades med det också, Lilja var ledig från dagis idag med så även hon följde med och handlade. Är så skönt att handla med min mamma, för hon är verkligen hundra procent upprktig när det kommer till kläder och så.  
 
Vi kom iallafall hem och började med maten, kyckling, ris och currysås.
Bästa som någonsin skapats, den som kom på den maträtten borde få Nobelpris.
 
Testat alla mina nya kläder idag och jag älskar dom redan.
Längtar tills jag får använda dom, har köpt svartglittrigt till nyår med min bästavän, sen lite vardagskläder, en poncho och sådär. 
 
Imorgon kommer lönen och då blir det till att börja handla julklapparna till allt folk som ska handlas till, ska även luncha med Therese och ha den bästa tiden med henne.
Saknar ju henne som fan nu när hon jobbat men nu äntligen så ses vi.
Vi ska äta lunch, snacka skit och bara vara sådär galna som vi brukar vara.
 
Få se om C kommer förbi idag eller inte.
Nej, nu ska jag byta blöja på Lilja, sätta på henne en pyjamas och sen även ge henne välling så hon är redo när det väl är dags för att sova.
 
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: