Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

24 November 2012 Lördag

Kategori: Mammalivet

Hej!

Gårdagen var helt sjuk, började med att jag och Joanna träffades vid Åhlens, invänta Liljas pappa och så lämna vi Lilja till honom och sen drog vi in på systemet där det var proppfullt med folk, men gick ganska snabbt ändå.

Vi åkte hem till henne i Näckrosen, åt middag och jag hamna i matkoma men det gick över efter en dusch och lite vila.

Då blev det att fixa sig och börja dricka lite, Jennie hörde av sig och vi drog hem till henne i Täby en jävla lång bit så att säga.

Vi drack där och sen drog vi till kvarterskrogen och sjöng karaoke.
Riktigt trevligt!

Sen är allt lite oklart hur saker och ting hände och inte hände, men hamnade iallafall i en stor jävla skåpbil som körde till Södertälje där det blev efterfest till klockan var runt halv sju på morgonen.

Var inte pigg när jag hämtade Lilja men hon somnade ganska fort när vi kom hem så då passade jag även på att sova.

Nu har vi precis ätit lasange här hemma och ska snart låta Lilja bada och sen blir det hon som får börja lägga sig.

Få se om jag träffar C idag eller inte, vill ju men känns inte så kul att sitta på hans jobb och vänta.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: