Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

22 November 2012 torsdag

Kategori: Mammalivet

Shululu!

Under dagen har det inte hänt så mycket mer än att åka till Tyresö och sälja en gåvagn som Lilja ändå är för stor för nu och sen vara hemma och mysa med mitt hjärta.

Har även planerat att träffa Joanna imorgon, vi skulle ha setts idag men dubbelbokade saker idag så fick tyvärr avboka med henne.

Men vi planerade in att vi ska ses imorgon istället, vara hemma hos henne och prata och umgås.
To cozy!

Vi är ju så jävla lika jag och den där bruden, har samma sorts humor och tänker på samma sätt.

Just nu sitter jag i bilen med familjen, Pappa behövde fixa lite grejer så vi följde med och då passar vi på att handla sen.

Hör av mig när jag är hemma igen.
Puss på er:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: