Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

19 november 2012 måndag

Kategori: Mammalivet

Hej!

C kom hit igår på kvällen och vi satt och pratade om massa saker, blev så att besöket stannade kvar över natten men vi sov inte för ens vid fyra på morgonen så var ju inte pigg när Lilja vaknade men det gick ganska bra ändå.

När klockan närmade sig tolv så gick Lilja, jag och C mot centrum och jag handlade massa mat och C åkte hem.

Pratade med Therese påväg hem och hemma blev det lunch och sen så fick Lilja sova middag.
Hon var ju inte direkt pigg.

Medans Lilja sov så tittade jag och Mamma på Hem till gården, har ju missa massa saker när jag jobbat.

Lilja fick alltså vara ledig från dagis idag och lär vara det imorgon också då vi träffar Lotta och förhoppningsvis min älskade prins Noah också.

Nu ska vi alldeles strax tillbaka till centrum för att handla middagen, hundmat, cigg och lite annat.

Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: