Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

14 November 2012

Kategori: Mammalivet

Shululu!

Hoppas allt är bra med er.
Med mig är det på topp, är glad trots den grymt jobbiga mensvärken jag har och att veta att det inte är många dagar kvar nu på jobbet.

Jag vikarierade ju på en förskola i Nacka i lite mer än en och en halv månad på grund utav att en tjej som jag kallat E i bloggen varit borta.
Hon är tillbaka på Måndag och då börjar jag mitt arbetssökande igen, om ni nu inte är någon som vet ett jobb jag skulle kunna få omgående.

Kommer verkligen sakna barnen så sjukt mycket och sakna att få gå upp tidigt på morgonen med en te i handen mesans jag sitter på bussen till jobbet.

Kommer vara en jobbig dag på Fredag men försöker inte tänka på den dagen så mycket faktiskt.

Iallafall idag efter jobbet så hämtade jag Lilja på dagis och sen mötte vi upp Mr.C och tog en liten promenad innan han åkte med oss till Jordbro och sen till jobbet. Vi pratade på och han busade med Lilja med mera.

Ikväll blir det inte så mycket mer än såhär, är grymt trött och imorgon så ska vi ha föräldrafika på jobbet så blir en lite lägre dag, så bäst är väl att göra sig redo och sova ut för en gång skull.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: