Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

10 november 2012

Kategori: Mammalivet

Hej!

Min dag började runt kvart över nio då jag klev upp och gjorde mig klar..
Testade kläder i en evighet men sen äntligen var jag klar och åkte med Mamma in till Centralen.

Vi hämtade Lilja från hennes pappa och gick och käkade, fick världens dumping och ville bara dö ett tag.

Vi hade åkt så tidigt så redan vid tjugo över ett var vi framme.
Vi hälsade på folket och invänta Therese och sen gick vi in till kyrkan.

Lilja var trött och busig så hon ville inte ens sitta still men tror nog att det gick ganska bra.

Efter ceremonin så blev det go-fika och lite prat med folk runtomkring.
Passade även då på att ta bilder på älsklingsLloyd, så gullig kille!

Vi stannade inte så länge.
Pappa hade ju inga nycklar.

Väl hemma så lagade jag maten och sen blev det bad för Lilja.
Hon busade runt på golvet och när jag satt på golvet med henne så mös och busade vi sönder.

Hon ligger och sover nu och jag ligger i sängen och smsar med Mr.C.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: