Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

VAPENVILA!

Kategori: Hate me or love me.

Ööh ja? Bilden säger nog mer än vad vi vill att den ska säga. Har suttit och kollat igenom en massa bilder ifrån förra sommaren och så dök den här upp och jag kunde inte undgå att skratta, jag skrattade så mycket att jag var på väg att kissa ner mig själv. Fy satan vad roligt vi hade på den här båtresan och fy satan så fulla vi blev. Kommer ihåg hur du sprang runt och leta efter mig över hela båten och sen kommer du ner och jag sitter i hytten och därefter kommer jag ihåg hur dryga vi var vid maskinerna och hur glad vi båda blev när du vann lite pengar. Så jävla galen kryssning och jag kan helt ärligt säga att jag önskar att en del saker som hänt mellan oss inte hänt, men nu är allting hänt och jag tror inte direkt att det finns någon återvändo, vi har skapat vårt liv på varsitt håll och det är nog bäst så också. Men trots det, så kommer inte minnerna suddas ut och inte heller försvinna ifrån mig. Dom kommer alltid finnas där och några av dom kommer alltid ge mig ett leende på läpparna, för vi har verkligen haft grymt kul ihop. Men den tiden är över men smutskastningen är slut ifrån min sida, du får leva ditt liv hur du vill. Jag orkar inte känna mig som 12 igen och smutskasta någon annan, bara för att man bråkar med den människan. Sen hur du väljer att du vill göra är upp till dig, men jag känner att hela det här tjafset mellan oss, har gjort mig mer omogen än på länge och jag bara känner att jag vill lägga allt det bakom mig, och gå vidare utan att ens smutskasta dig och inte säga ont om dig. Jag har gjort det, för du vet själv att det finns saker som jag tycker du gjort fel, men så är det ju alltid när man tjafsar/bråkar. Annars hade det ju även varit fel om man inte tyckt att någon gjort fel. Men ville bara säga att hat är ingenting jag känner för att ha inom mig, jag vill känna glädje och bara njuta av mitt liv. Vill som sagt inte känna mig som 12 igen. Jag vill bli den mogna kvinnan jag var för cirka ett år sedan, så därför ville jag skriva öppet så även du kunde se att för min del så är det vapenvila. Jag hoppas du har det bra i ditt liv och att du är lycklig hela livet.


Håller du inte med mig om att vi hade grymt kul på den här kryssningen? Fast den du och jag var själva på, var ju den bästa tillsammans med dig alltså. Helt jävla awesome och crazy.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Hahaha ni hade säkert roligt, det tvivlar jag inte en sekund på, men inte faaan var ni váckra på den bilden inte! Hahaha

    2012-05-11 | 01:12:51
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    1år sen?va det när lilja var född eller när du va gravid?

    2012-05-11 | 08:06:25
  • Emeliie säger:

    Lite mindre än ett år sedan, menade inte ordagrant ett år sedan. Självklart var det EFTER Lilja kom.

    2012-05-11 | 14:22:39
    Bloggadress: http://emeliitaah.blogg.se/
  • Anonym säger:

    svettig som ett as efter all dans iaf ,, haha aa kul har man haft,sen kan vi ju även skriva att vi BÅDA gjort fel,o de hela började med hur du behandlade mig , sen att ja höll en sak hemligt är de enda ja gjort dej iaf , o de var för de inte va min ensak o inte min uppgift att berätta heller ! men alla ser ju historierna på sitt eget sett .. kul har man haft :)

    2012-05-11 | 17:48:10

Kommentera inlägget här: