Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Underbara dag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Dagen började med att Lillfisen vaknade och busade runt som aldrig förr.
Därefter blev hon trött och sov, då gjorde jag klart lunchen och därefter så kunde jag andas några minuter innan Lillfisen vaknade igen och var hungrig och åt lunch.
Efter lunchen blev det att byta blöja och klä på henne för att sen börja åka mot Akalla by, som det så fint heter. Det tog sin lilla tid att komma dit, men det var härligt när vi väl var där. Pappa, Johan och Martin spelade på och jag och Lillfisen busade runt i gräset, var ganska varmt så försökte ha Lillfisen i skuggan mesta dels då det inte är så mycket avsikilt just där, fick även en uppdatering med Therese.
Så jäkla bäst!

Var väl där i över två-tre timmar och sen var det bara att bege sig hem och äta middag, Lillfisen busade runt lite innan det var dags för sängdags efter maten, hon var ju helt färdig efter den här underbara dagen, fler såna dagar tack för det var verkligen helt underbart.

Sitter just nu och småkollar på Top Model 17 och inväntar Desperete Housewifes.
Ska bli riktigt härligt att kolla på det, är ju inte många avsnitt kvar nu.
Amar lär väl ringa under det, som vanligt och störa lite, haha.
Nej jag skoja bara, han stör aldrig.

Har haft ont i magen nu på kvällen så det är inte så värst roligt.
Vill inte behöva åka in till sjukhuset för att veta vad det är.
Kan det inte bara gå över?
Det kommer ju och går hela tiden och det är sjukt jobbigt.
Men förhoppningsvis går smärtan över av sig själv snart, så jag slipper smärtan.
Jag orkar liksom inte gå runt och ha ont.

Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: