Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

TV3 DOMUMENTÄR!

Kategori: Hate me or love me.

Sitter och kollar på TV3 Dokumentär.
Dom snackar om bloggar och internetmobbningen.
Så jävla rätt att dom tar upp det tycker jag.
Dock så lär det inte bli någon bättring tyvärr.
Linda Thelenius är ju fan så jävla grym.
Har alltid tyckt om henne, men nu är det ju ännu bättre.
Alltså kan inget annat än att älska henne!


Men hur som helst, tycker det är bra att prata om det här ämnet även i tv:n och att faktiskt folk börjar ta allvarligt på just det här ämnet, det är bra att dom tar upp lagarna för hur det egentligen är, vad som egentligen får skrivas och sägas via en blogg. Jag är oerhört tacksam över att dom tar upp det, inte bara för min egna skull men även för andras skull. Känns skönt att kolla på det, för nu vet jag hur långt man egentligen kan gå. Hur långt en läsare får säga, har ju redan anmält flera av era kommentarer som ni skrivit där ni önskat livet ur min dotter men ingenting har hänt och lär väl inte göra det, men nu när det tas upp i tv:n så kanske befolkningen inser hur viktigt det här är att vi försöker ställa upp och finnas för varandra, att inse att alla är olika och istället för att hata och skriva massa onödiga kommentarer bara låta människor leva deras liv på deras sätt.

Vet att mitt inlägg inte kommer ändra något.
Men önskar det kunde ändra så mycket i internet världen.


Jag ber er, alla mina underbara läsare..
Ta vara på varandra och istället för att kränka kan man istället säga något fint (om man har något positivt och fint att säga, annars kan man vara tyst) .. vad säger ni? ska vi alla tänka på det, jag vet att man mår bättre av det, man mår bättre av att vara snäll mot andra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: