Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

TRÖTT TJEJ!

Kategori: Mammalivet

Tröttheten börjar ta över mig nu.
Känner hur mina ögon börjar svida och hur jag bara vill lägga mig ner.
Innan kläderna är torra kommer det ta några timmar.
Men är inte klar med allt annat än, så ska bara göra klart det och sen sova då.
Om jag nu kan sova, kan ju känna mig dödstrött men ändå inte somna och när jag väl somnar så sover jag sjukt oroligt och vaknar upp minst en gång i timmen med en klump i magen av massa olika anledningar.
Hoppas det blir bättre inatt.

Kommentarer

  • I AM BAAM - Göteborg Edition säger:

    svar: Usch, det är inte ens okej att du ska behöva bli van med såna kommentarer.

    Skulle vilja säga att du ska ignorera dom kommentarerna, men jag vet mycket väl att det är lättare sagt än gjort.



    Men du är en go tjej och jag tycker inte att du ska lägga ner bloggen på grund av ett par no lifers som måste trycka ner en cooling som dig för att må bra.

    Keep on smiling and don´t let those fuckers get to you!! :)

    2012-05-11 | 05:41:51
    Bloggadress: http://iambaam.blogg.se/
  • Malin - mamma till Savannah säger:

    Lät ingen kul det dära ju :( Hoppas du fick den sömn du behövde <3

    2012-05-12 | 11:51:14
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: