Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

TRÄNING!

Kategori: Träning.

Ska nu göra 100 situps, 50 armhävningar och hoppa med hopprep.
Ska bli så jävla kul att börja min egna träning.
Ska ju även börja dansa och göra mitt egna zumba pass, fast det inte alls är zumba.
Men gick ju på street dance för flera år sedan, så stegen sitter kvar liksom.
Så ska köra världens street dance pass här hemma.
HUR BÄST ÄR JAG INTE?

Har två timmar på mig.
Så bara att sätta igång nu då.
Medans Eurovision ska jag även tvätta kläder och efter blir det ett långt härligt bad.
Bara tänka igenom saker och ting, och vara stolt över att jag faktiskt valt att göra på det här viset, imorgon så ska jag promenera in till stan med Lillfisen och sen se om även Johanna & Sami vill träffa oss, dock lär jag ju vara rejält svettig så kanske inte så trevligt för dom att träffa mig som är helt svettig, haha.
Vi får helt enkelt se.

Nej, nu blir det träning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: