Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tjejkväll.

Kategori: Party

Hej sötnosar! Nu är vi en del tjejer som kommer hem till mig först, det är Jojo och sen kommer även Sanna och kanske Zandra. Hur jävla trevligt blir det inte? Ska även försöka skynda in till stan så vi kan gå ut med Jenni också, vill ju träffa min sockertopp. Den här kvällen kommer bli helt jävla amazing. Kommer nog inte vara riktigt med om vad som händer, men lovar att ha kameran i beredskap hela tiden så jag kan ta kort. Har precis sköljt ur håret på färg, verkade inte bli någon skillnad. Vad händer med mitt hår? Varför tar inte hårfärgen bort allting för?
I R R I T E R A N D E!
Men hur som helst. Måste göra klar det sista nu för att sen invänta tjejerna, blir en tidig kväll idag tror jag. Tjejerna kommer väl vid senast 18.00-19-00 och vi drar väl in till stan senast vid 21.00, typ sitta på Snaps och ha det bäst någon timme innan man börjar skaka rumpan på något dansgolv. Imorgon blir det Gröna Lund med Nova, Mamma och prinsen Noah.  Ska bli riktigt kul och kommer bli kul att åka massa saker med Nova. Hon har ju aldrig åkt något på Gröna Lund och hon är 118 cm lång. Tror ni hon får åka 120 cm karusellerna? Hoppas det, för då kan vi åka Vilda musen. Älskar den! Nej har inte tid att skriva här nu. Måste som sagt göra klart allting inför ikväll så att jag inte behöver göra det när dom kommer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: