Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Till BB - ANNICA!

Kategori: Big Brother 2012

Lilla Annica.
Jag förstår att du vill tro och även tror på allt Marcelo säger till dig.
Men en sak borde du förstå.
Han skulle ALDRIG ha lämnat huset för din skull.
Sen om han säger så till dig, är bara för att han vill äga dig!
Han vill att du ska tro att han skulle göra det.
Men tro mig vi alla som sett den idioten inne i huset vet att han är en jävla idiot.
Synd bara att du inte sett det, för du smutskastar bara dig själv.
Det är nästan så du ber om ursäkt för hans misstag, fast det har ju även det hänt.
Tyvärr men jag gillade dig skarpt i början men absolut inte längre.
Du borde inte låta någon människa trycka ner dig.
Du borde stå på dig själv och bara säga, go and die Marcelo!
Blir så trött på att se hur han behandlar dig och inte kunna göra något.
Vill bara visa allting han gjort emot dig på en film medans du är där inne i huset.
Så att du förstår att du faktiskt är förlovad med en jävla pajas.
Tycker synd om dig.
Jag hoppas bara du inser sanningen snart, så han inte trycker ner dig allt för hårt.
Då är det svårare att ta sig ur, fråga mig.
I KNOW!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: