Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tiden bara rinner iväg.

Kategori: Mammalivet

Sitter och kollar på Criminal minds nu.
Älskar den serien men hatar när det handlar om så barn som försvinner.
Blir så himla känslomässig då, bölar som attans och alla tankar man själv har kommer upp.
Har smsat en massa med en viss person idag.
Ena stunden är så säger man en sak och andra en annan.
Känns jobbigt och liksom inte veta varken in eller ut med den här människan.
Fast ändå känns det otroligt skönt att verkligen inte behöva vara där längre.

Jag vet att jag sa att jag skulle sova.
Men tror faktiskt inte att jag kommer klara av det.
Tog mig en powernap på typ fyra timmar under dagen.
Så lär ju inte sova på hela natten idag.
Dessutom så sover Lillfisen jätte dåligt.
Vaknar nästan varje timme, verkar drömma konstiga drömmar.
Men det går nog över snart.

Hon har ju börjat prata mer nu.
Säger både vovve, lampa, katt, Gilbert, mamma, pappa, mormor, morfar, Nova, Noah.
Fast på sitt egna sätt men vi som spenderar mest tid med henne förstår vad hon säger.
Så det känns ganska kul men ändå har tiden gått alldeles för fort så lite ledsamt är det att hon redan blivit så stor och börjat prata, har planerat in att göra speciella saker hela sommaren, för sen börjar hon på dagis och det är dags för mig att börja söka jobb eller plugga.

Återkommer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: