Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Anonym.

Kategori: Hate me or love me.

Anonym om .:
Du säger att din kille älskar dig så mycket. Varför får du då inte bo hemma hos honom?????? Jag tror inte att han älskar dig på riktigt. Han är inte seriös med dig. Om han verkligen älskade dig då skulle du få flytta hem till honom





Hej Anonym!
Du får tro vad du vill, det är lätt att tro saker men inte lätt att veta.
Vi älskar varandra och vill mer än gärna bo ihop.
Men av olika anledningar så känner vi att det är bättre att vänta med det.
Dessutom har jag Lillfisen att tänka på och det är inte bara att flytta runt och sen kanske det var ett dumt beslut och så behöver man flytta tillbaka.
Vi försöker tänka på det bästa just nu.
Och det bästa är att vänta lite.
Så anledningen till att vi inte bor ihop har ingenting med att han INTE älskar mig att göra, hade han inte älskat mig så hade han inte stått ut med mig, för jag är inte den enklaste personen att ha och göra med, med tanke på mina humörsvängningar med mera.

Kommentarer

  • Roro säger:

    Usch på såna fula människor som inte kan lämna en ifred! Svartsjuka fula människor! Han älskar henne mer än nånsin, kanske just du som är anonym inte får tillräckligt med kärlek!

    2012-05-14 | 11:05:45
    Bloggadress: http://gjb.blogg.se/
  • Malin - mamma till Savannah säger:

    Men seriöst har folk inge liv!!!!!!



    Klart din pojkvän älskar dig, annars skulle du ju inte vart tillsammans med han ju.

    Men denna människa som skrev detta och dessutom var anonym kan då inte ha något liv!!!



    Stå på dig och du ska veta att även om vi inte känner varann så jätte bra så vill jag ändå finnas för dig och stötta dig<3

    2012-05-14 | 14:00:04
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: