Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Anonym.

Kategori: Hate me or love me.

Anonym om BILDREGN: GÅRDAGENS FESTLIGHETER!:
Du borde seriöst skaffa dig en bh...



Svar: Och du borde seriöst skaffa dig både dig ett liv och en identitet. Men hur som helst.. Jag har bh på bilden, sen kan du se det som du vill. Palla ens kommentera och bara anonym. Fast det säger ju bara mer om mig än vad det gör om dig, eftersom jag ändå vågar vara ärlig.. vilket du inte verkar kunna... SORRY!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    skaffa mig ett liv?att du ser ut som ja vet inte vad o lägger sen ut det på en blogg så alla kan se det så måste du kunna ta kommentarer...o att du går ut med att du väger under 100kg...asg..borde bli årets skämt 2012...vet du själv hur du ser ut?

    2012-05-29 | 11:18:11
  • Emeliie säger:

    Ja med tanke på att du har tid och skriva massa negativt till folk som du inte ens känner, borde du ta vara på ditt liv och göra något åt ditt egna dåliga mående. Du får tro vad du vill om vad jag väger, men jag väl ändå bäst själv vad som står på vågen?

    2012-05-29 | 22:16:59
    Bloggadress: http://emeliitaah.blogg.se/
  • Tess säger:

    Emelie jag hoppas du inte tar åt dig av såna här jävla IDIOTISKA kommentarer!!!

    Du är fin som du är! Herregud...



    2012-05-31 | 02:17:45

Kommentera inlägget här: