Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svammel.

Kategori: Mammalivet

Sitter och dricker coca cola light och bara njuter av livet.
Egentligen vill jag skriva ut en massa saker men jag väljer att inte göra det.
Egentligen inte för att skydda mig själv, utan skydda någon annan.
Men hur som helst.. Blir Grey's anathomy ikväll och sen lär det väl bli tråk Big Brother, som jag inte ens sett sedan Camilla och Rodney åkte ut eftersom det är helt ovärt att se, det var ju dom som gjorde programmet, hade bara Marcelo åkt ut i Söndags så hade jag varit otroligt lycklig, trots allt.
Hoppas Therese ringer senare så man kan får prata av sig lite.
Ge sig ut på en promenad och bara prata av cigg.
Försöker ju sluta röka, så cigg blir det inte.

Nej, men vi hörs nog senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: