Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Sömnen prioriteras inte.

Kategori: Mammalivet

Tvätten torkas just nu, jag har badat klart.
Blev inte ett sånt där superlångt bad som jag brukar ta.
Men är mycket att ordna inför imorgon.
Måste packa kläder till Lillfisen för helgen, lägga fram allting.
Sen vill jag även packa klart allting som jag ska ha med mig.
Men eftersom tvätten håller på att torkas blir det att vänta.
Lär inte bli många timmars sömn inatt inte.

Men det är ju ganska vanligt nu för tiden.
Har ju så svårt att sova, när jag inte sover i min kungs armar.
Men imorgon så, och då ska jag verkligen se till att njuta fullt ut.
Ska bli riktigt skönt, ska även försöka se om han vill gå på bio under helgen.

Nej, lär väl uppdatera en massa inatt för som sagt.
Sömnen är inget jag prioriterar ikväll inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: