Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Slut som människa.

Kategori: Mammalivet

Shuuuhu!

Åkte till Johan's jobb med Pappa och sen vidare till Jordbro.
Där vi hämtade en barnvagn, så nu står det helt plötsligt tre barnvagnar här och vi har knappt plats för en, haha. Så lite sjukt känns det att ha barnvagnar lite här och var.
Men när vi kom hem igen så gick jag ner till ICA.

Emma ville ha med mig till Skärholmen idag.
Men jag kände inte riktigt någon lust till det, är helt färdig.
Så kände mest för att kolla på Grey's anathomy och Big Brother och därefter lägga mig i ett långt och härligt bad medans kläderna är inne i maskinen för att sen torkas i ungefär fyra timmar, men lär sova en stund i mellan maskinerna är klara, för har ju sovit sammanlagt 6 timmar på två dygn, men har haft så svårt att sova och när jag väl somnat så har typ jag drömt sjuka drömmar, som mardrömmar och att förlora folk i mitt liv som gör att jag vaknar upp med tårar som rinner ner ifrån min kind.

Dock får vi se hur det blir med sovandet idag.
Ska prata en del med Amar också.
Älskar att ligga och prata med honom tills han somnar.
Han blir alltid så söt och börjar prata i gåtor när han är trött.
Snacka om att han måste vara trött, han har jobbat över i flera dagar nu och det är inte bara en två timmar utan vi snackar fyra - fem timmar per dag och det tar ändå på kroppen och allt.
Han äter ju typ bara middag när han kommer hem och sen sova.
Älsklingen min! ♥

Sitter just nu och kollar på Grey's anathomy men passar på att skriva under pauserna och även spela lite Slotomania, men har tröttnat så ordentligt på det där spelet nu.

Nej, nu skriver jag ju en massa i nattmössan.
Så ska nog sluta för tillfället.

Hej!

Kommentarer

  • Veronica "niccyyy" säger:

    Jätte fin blogg! Följ gärna min :)

    2012-05-09 | 21:46:06
    Bloggadress: http://niccyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: