Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Sleep tight!

Kategori: Mammalivet

Är så sjukt trött men kan liksom inte sova. Ligger och försöker sova, men ville vänta tills efter tolv för att se om pengarna kommit in och det hade dom, och nu ska jag försöka sova på nytt igen. Lycka till med att jag kommer få sova, är en sån där jobbig period just nu, både varmt ute så man bara vill ha tusen fläktar i rummet. Men ska inte klaga på värmen nu, för har så mycket bra planer för helgen och det sägs ju att det ska vara fint väder. Så får hoppas på det, nu när färgen väl börjar ta på mig så ska jag fortsätta att vara ute så jag blir brun, brun och åter brun. Imorgon blir det upp tidigt och först till Nacka Forum för att gå till bland annat Swedbank och fixa lite grejer, sen ska jag även förbi lite affärer där och efter det blir det till Slussen för att lämna Lillfisen till hennes pappa och därefter blir det att åka till Sickla köpkvarter och handla hem massa mat till dottern och mig, handla lite nya kläder hoppas jag även också på och även gå förbi Systemet inför vad kvällen bjuer på. Vet ju dock inte vart vi ska gå eller göra, men jag vill typ börja förfesta hos mig och sen dra vidare ut. Har även frågat Bella, Sanna, Zandra med flera om dom vill med ut, så förhoppningsvis blir vi ett helt gäng imorgon som går ut. Skulle vara så jävla nice att träffa nästan alla mina favoritbrudar på samma gång. Men vi får se hur allting blir imorgon, har bokat in utgång iallafall men vi får helt enkelt se hur det blir. Men nu ska jag försöka sova. Sleep tight!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Hoppas du fick sova i natt hjärtat!

    Själv vaknade jag 04:44 haha

    Nervös, har svårt att sova då :P

    2012-05-25 | 06:12:33
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • maria säger:

    Hoppas ni får en toppenkväll

    Love Maria

    2012-05-25 | 07:50:48
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: