Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Nu börjar en underbar dag.

Kategori: Mammalivet

Hej alla glada! Såg mitt fylleinlägg som jag skrev igår och helt ärligt så vet jag inte riktigt vad jag försökte komma fram till med det meddelandet, haha. Fast kanske lika bra att inte förstå. Allt jag vet är att jag hade en toppen kväll igår och ingen kunde förstöra det. Jag älskade kvällen igår och alla tjejerna funkade så bra med varandra och bara pratade på som dom känt varandra hela livet. Kommer liksom berätta mer när jag är hemma ifrån Gröna Lund men ville bara höra av mig innan så inte alla tror att jag mår pyton eller visst så känns det att jag drack igår men trodde det skulle vara mycket mycket värre. Var en lyckad kväll och kommer bli en helt jävla grym dag idag. Men som sagt berättar mer när jag kommer hem och då får ni uppdatering med både bilder och en himla mycket text. Är mycket att berätta om igår var helt jävla amazing. Nej, nu ska jag sluta prata innan jag helt automatiskt börjar prata om gårkvällen, haha. Nu ska jag dricka en coca cola light och sen blir det att göra klart allt inför dagen på Gröna Lund. Så jävla bäst bäst bäst! Hörs senare ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: