Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

MYSTISDAG!

Kategori: Mammalivet

Dagen har bestått av sol, sol och sol.
Känner dock inte att jag fått någon färg.
Men jag har ju fått svårare med åren att ens få färg.
Har ju varit lite rädd dom senaste åren för att bli brun.
Eller rädd är fel ord, har bara inte solat och tagit tag i det.
Men ska på Fredag boka in en solarium tid så att man börjar någonstans.
Sen så ska jag verkligen sola stenhårt varje dag som det är sol ute.
Jag ska verkligen satsa så jag blir brun i sommar.

På Lördag är jag sugen på att gå på Gröna Lund.
Fast bara om det är fint väder, någon som känner lusten att gå med mig?
Haha.

Är ju barnledig i helgen då Lillfisen ska till sin pappa, så passar på att göra roliga saker.
Fast blir ju att åka därifrån vid ungefär halv sju på kvällen, för att hinna hem till den stora finalen av Eurovision song contest, fast i och för sig känns det ju som det kvittar ifall inte Sverige kvalar in nu på Torsdag så beror väl lite på om dom kvalar in eller inte men det tror jag absolut inte ska vara några problem.

Ska lägga upp bilderna snart, dock är kamerasladden borta :/
Så vet inte om det funkar att lägga upp bilderna.
Men vi får hoppas på det bästa.
Håll tummarna!

Nej, Lillfisen ligger och sover och jag ska mysa med Nova som sover här inatt.
MYYYYYYYYYS TISDAG TILL MAX!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: