Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Music make me lose control ;)

Kategori: Mammalivet

Sitter och bränner skivor just nu både till min Pappa och till Amar.
Min Pappa lyssnar ju bara på radio och jag blir tokig med all reklam.
Amar's musik har jag tröttnat på så, jag bränner ner sånt jag gillar.
Ska väl även bränna någon skiva till mig också, som man kan ha när man står och diskar eller går runt och städar, hatar ju att det är tyst och brukar oftast ha i hörlurar men svårt nu när man har barn, då är det bättre med en skiva som spelas om och om igen, men jag som är så blandad i musiksmaken lär ju göra massa olika skivor. Jag har verkligen börjat hata att ha arabisk musik blandad med svensk och tvärtom, vill ha musiken var för sig så man har koll på vad som är vad och vad som inte är vad.

Fick precis meddelande ifrån Therese, att hon är här om halvtimme ungefär.
Åååh så himla mys vi ska ha! ♥

Kommentarer

  • kajsa säger:

    jo men vet att de e många som kommenterar o läser för nyfikenhet också,o sen får väl dem fan gå o tycka va dem vill . ! MEn kan ju säga att sånna människor aldrig nånsin haft killkompisar iaf haha

    2012-05-17 | 20:46:06

Kommentera inlägget här: