Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Mobilbloggning; Thinking to much.

Kategori: Kärlek

- Varje gång du väljer att nämna något om just det, så gör det mig så orolig. Tänk om någonting händer dig, tänk om det är sista gången jag ser dig. Jag nojar säkert en massa och tänker alldeles för mycket, det vet jag redan. Men kan inte undgå att tänka, kan inte få slut på tankarna även fast jag vill. Skulle vara så mycket lugnare om det var någon annanstans, men just för att det är dit så kan jag inte sluta tänka. Dom senaste nätterna har varit åt helvete, har drömt mardrömmar och vaknat upp med världens klump i magen. Har inte vågat berätta något för dig, för jag vet att du skulle be mig ta det lugnt, du skulle be mig inte oroa mig, be mig att sluta tänka. Vågar inte berätta att jag inte kan sova om nätterna just för jag är så orolig för dig. Jag älskar dig för mycket för att du ska försvinna, är så orolig att något händer.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ska din kille ner till Syrien och delta i upproren som pågår där?

    2012-05-30 | 10:46:36

Kommentera inlägget här: