Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lovely day!

Kategori: Mammalivet

Har haft en underbar dag idag.
Vi vaknade sent här hemma, men vi valde att gå ut till Gropen och bara njuta av det fina vädret, Lillfisen lekte på för fullt i sanden och promenerade hur mycket som helst på gräset, hon ville knappt sitta i vagnen utan ville gå hem, dock så fick hon inte alltid som hon ville då hon stannade vid varenda blomma hon såg och stanna så fort det var en pinne på marken och tydligen skulle den in i munnen, tur att hon har en mamma som är snabbtänkt och inte låter henne stoppa vad som helst i munnen.

Har laddat min gamla mobil nu, så kommer nog börja använda den igen så att jag kan börja mobilblogga med bilder igen, för jag fattar nada hur man lägger in bilder på bloggen ifrån den här mobilen, så känns som att jag lika gärna kan börja använda min andra telefon, det ända jag kommer sakna är ju dock wordfued och så, men har ju ändå tänkt byta nummer så då lär det bli att använda båda i allafall.
Så jag kanske inte behöver sakna det.

Är ju barnledig i helgen, Lillfisen ska ju till sin pappa så har pratat med tjejerna om att gå ut och skaka rumpan på Fredagen och sedan dra till Gröna Lund på Lördagen, har fått lite lösa svar än, men förhoppningsvis så får jag som jag vill och sen så blir det ju självklart Eurovision song contest på Lördagskvällen, fast dock bara om Sverige är med annars känns det ju verkligen som det kvittar.

Nej, nu ska Lillfisen snart i säng och jag träna lite.
Sen blir att invänta att Grey's anathomy börjar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: