Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Livet är inte alltid roligt.

Kategori: Mammalivet

- FUCK ALLTING JUST NU! Vill egentligen bara skriva ut vad allting handlar om, bara skriva ut hur allting känns och hur allting verkligen är, men samtidigt så vill jag inte. Samtidigt vill jag ha det hemligt och bara låta tiden avgöra, låta tiden avgöra hur allting blir. Har iallafall haft en timmes samtal med finaste Therese, känns så skönt att prata med henne men så fort vi la på så kände jag att livet bara sög getballe. Men det kommer bli bättre, på Fredag så ska jag träffa Jojo. Kommer bli riktigt nice, vet inte än om fler följer med. Men vi har iallafall planerat att ses. Hur det blir med Gröna Lund på Lördag, får vi allt se. Ingen verkar riktigt vara på att åka dit. Men det blir väl någon gång i livet det också. Imorgon blir det Mamma's jobb hela dagen, få se Lillfisen leka med ALLA dom andra barnen, det är en av dom bästa stunderna i mitt liv, att se hennes lycka och glädje så fort hon ser andra barn och när andra barn vill leka med henne. Kommer nog inte vara problem för henne att börja på dagis, vad tror ni? Vet inte riktigt hur mycket bloggen kommer uppdateras, är egentligen inte så att jag mår skit och bara vill lägga mig i fosterställning, men det är ändå så att jag har så mycket tankar inom mig och jag vill inte råka skriva ut några av tankarna i bloggen, för att skydda både mig själv och en annan människa. Det är riktigt jobbigt, att behöva gå och ha dessa tankar och bara fundera över både det ena och det andra men tankarna släpper nog snart och jag kan fortsätta på min positiva bana. Som sagt.. Det är inte så att jag mår dåligt, men tankarna tar ändå kål på mig långsamt långsamt. Men som sagt, blir nog bra snart. Måste bara ta den tid det behöver för att tänka klart och därför får vi se hur mycket jag uppdaterar. Men lär väl uppdatera minst en gång per dag, för bloggen är ett stort stöd när tankarna tar över hjärnan. Men nu ska jag inte trötta ut er med massa svammel, utan nu blir det att kolla på Criminal minds och därefter försöka sova några timmar åtminstone. Hörs imorgon fina!

Kommentarer

  • Janet säger:

    Nä det blir Bodrum ist i sommar (gümbet), ska bli kul att få se en annan del av Turkiet ist :)

    Åker den 17 augusti. Va kul, vart och när.åker du isf? Blir det ned Amar då?

    Hoppas allt är bra trots tankar som spökar.

    2012-05-24 | 00:50:46
    Bloggadress: http://muskarcusamotrebakurva.blogg.se/
  • Jenni säger:

    Det är väl bättre att lösenordskydda hela bloggen eller endast vissa inlägg som jag gjorde förut. Då kan man skriva vad man vill utan att hela världen får reda på det. Blir bara jobbigt att läsa folks inlägg där dom alltid bara säger A. Eller rättare sagt JAG hatar när folk gör så ;)

    2012-05-24 | 05:22:09

Kommentera inlägget här: