Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lite frågor till er.

Kategori: I'm asking you.

Har försökt förrut, men försöker igen.
Vad heter du, vart bor du och hur gammal är du?
Varför läser du min blogg och ungefär hur länge har du läst den?
Skulle vara kul och veta vilka som läser min blogg och varför ni läser den.
Har ju haft en massa läsare förrut som skrev både mejl till mig och var hur gulliga som helst men var längesen jag fick en kommentar ifrån den personen, så skulle vara kul och veta om bland annat den människan är kvar och så klart om det kommit nya och allt. Statistiken stiger ju för varje dag som går så det känns ju asbra det dock, men skulle vara roligt att få svar på mina frågor.
Så hoppas ni svarar!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Känns inte riktigt som att jag behöver svara på den frågan va? Haha



    Tack! Kände att det var skitigt hemma och som den

    Pedant jag är så stor städade jag haha

    Vill ha rent inför nästa vecka om jag får sällskap så

    Umgås jag hellre med honom än att städa.. Dock tror jag

    Inte vi kommer ses men hoppet är det sista som

    Överger människan!!

    2012-05-11 | 00:46:10
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Therese säger:

    Hahaha jaa jag nojar alltid!

    Jag vet! Det är skitjobbigt :(

    Nej han känns mest dissig och sådär..

    Men jag vet ju anledningen men ändå..

    You know me, nojar över allt!

    2012-05-11 | 01:14:22
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • I AM BAAM - Göteborg Edition säger:

    Jag kallas för Baam och är 20 år. Så bor jag i Göteborg.



    Jag hittade din blogg av en slump, men fortsatte läsa den för att man verkligen märker att du är dig själv. Du bloggar inte för att bli en av storbloggarna och det gillar jag.

    2012-05-11 | 05:39:34
    Bloggadress: http://iambaam.blogg.se/
  • Mija säger:

    Jag har ju svarat förut, så du vet ju vem jag är!



    Mija, 28 år, bor i Märsta med min Sambo och snart vårt första barn (BF på måndag).

    Vet inte hur länge jag läst din blogg, ramlade in på den via Rebeccas blogg. Är väl nåt år ändå?

    2012-05-11 | 12:21:53
    Bloggadress: http://mijauz.blogg.se/
  • Malin - mamma till Savannah säger:

    Malin, 23 år Bor i Delsbo med min dotter Savannah.

    Jag läser dn blogg för att det är så kul att läsa om andra ensamstående mammor, och för att den är mysig, och jag har läst din blogg sen Savannah var jätte liten :)

    2012-05-12 | 11:48:37
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/
  • George säger:

    Fråga : Vad heter du, vart bor du och hur gammal är du?



    Svar :



    Jag kallas för George och är 41 år. Så bor jag i USA.



    Fråga : Varför läser du min blogg och ungefär hur länge har du läst den?



    Svar : Jag hittade din blogg av en slump, men fortsatte läsa den för att man verkligen märker att du är dig själv. Du bloggar inte för att bli en av storbloggarna och det gillar jag. För att du alltid har en plan, roliga inlägg och fina bilder. För att du

    verkar vara en sån otroligt cool tjej med en otroligt stark vilja! Du vet vart du ska och arbetar dig ditåt dag för dag. Jag har läst din blogg i över ungefär ett år. En annan skäl att jag läser din blogg är för att förbättra min svenska.

    2012-05-12 | 21:15:42
    Bloggadress: http://unka.blogg.se/

Kommentera inlägget här: