Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lite bild snack.

Kategori: Hate me or love me.

Jag vet att jag hela tiden säger att jag ska bli bättre på bilder.
Men helt ärligt så är det så svårt att komma ihåg att tömma kameran och ibland även att ta kort, förrut var jag en riktig fantast på att ta kort, tog kort hela tiden men antar att den lågan har slocknat lite nu och att det är skrivandet som är det roligaste för mig, kanske är det för att det alltid ska ta sån lång tid att uppdatera bilder eller helt enkelt så har jag tröttnat, tror nog på det andra och jag vet nog även varför jag har tröttnat. Ganska synd egentligen men jag ska verkligen försöka ta bilder och vara mer aktiv med bilder i bloggen, alltid roligare att läsa en blogg med bilder, tycker ju även jag att det är. Har lite med att göra att jag inte fattar hur man gör ifrån mobilen när man ska lägga upp en bild, jag kunde asbra förrut men med den här cptelefonen så går det tyvärr inte, så då blir det inte mycket mobilinlägg men som sagt, ska försöka bättra mig.
Hoppas ni har överseende med det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: