Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Inte långt kvar nu..

Kategori: Mammalivet

Nu är det inte långt kvar tills det börjar.
Så jag läääängtar!

Imorgon så blir det nog så att vi träffar Johanna & Sami.
Åker till en park i Huddinge som heter Rådsparken och låter barnen leka.
Medans vi snackar på som vanligt när vi träffas.
Men funderar på att promenera till Skanstull och därifrån ta mig dit.
Men vi får helt enkelt se imorgon hur vi gör.
Bättre att inte planera att man ska gå och så gör man inte det.

Har tränat lite nu, men Nova ville mysa med mig.
Så blev mys istället så fortsätter jag sen när hon sover.
BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA!
Dock ska jag ju vara lite dålig dom här dagarna.
Då jag måste ha någonting gott till Eurovision song contest.
Fast istället för chips, så blir det grönsaker och sen popcorn.
Mycket bättre och mycket godare.
Coca cola lighten är ännu inte utbytt.
Men det kanske kommer snart.

Nej, nu ska jag ladda inför Eurovision song contest.
Fler än jag som sitter fastbänkade framför tv:n ikväll?

Kommentarer

  • Malin - mamma till Savannah säger:

    Svar: nej finns till android oxå, hade det bara funnits till Iphone så hade jag inte heller kunnat ha det. har en HTC wildfire s android mobil.



    Har ingen aning om det är samma person men det kanske det är ingen aning.

    2012-05-22 | 20:56:08
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: