Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Ingen rubrik.

Kategori: Mammalivet

Sitter framför datorn och spelar lite facebook spel.
Är väl inte det roligaste, lovade mig själv att sova när Lillfisen somnat.
Men kände att sova klockan 19.00 var alldeles för tidigt för mig.
Jag somnade ju trots allt bort två timmar under dagen, då Lillfisen sov.

Vad ska jag göra ikväll då?
Mamma är sugen på Big Brother Live.
Jag känner väl att det kvittar eftersom jag inte gillar någon direkt i huset.
Men om jag måste heja på någon så hejar jag väl på Amandus.
Men lär inte kolla så mycket på det, utan spela spel via facebook istället.
Låter mycket härligare.

Ska snart ta mig en coca cola light och gå ut och sätta mig på balkongen och ringa Therese samtidigt som jag röker cigg efter cigg, förstår ni att vi fortfarande inte pratat klart, vi spenderade ändå hela kvällen ihop och typ hela morgonen men ändå så pratade vi inte klart, haha.

Lär inte göra det på under det här samtalet heller.
Vi kan liksom prata i en evighet om allt och inget.

Bosé!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: