Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Härliga Torsdag. :)

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Nu är vi hemma igen och jag lovar er att jag är mer död än levande just nu. Lekte med alla barnen, Lillfisen älskar andra barn och blir alltid lika glad så fort hon ser barn. Men vi tog en promenad ner till Mamma's jobb, är ju inte jätte långt men bättre med en liten promenad än ingen alls. Vi kom ner dit och det blev lek direkt, efter lunch så hjälpte jag Mamma's arbetskamrat med att sätta upp volanger, ballonger med mera eftersom det är Förskolans dag idag. Var ute i solen i över två timmar, så lite färg måste jag väl ändå ha fått? Vi gick in och åt mellis och då blev det sen ut igen och leka med alla barnen och höra dom sjunga. Hämtade Nova och visade vart vi var så hon kunde komma dit om hon ville, men hon sprang emellan och hade det underbart. Blev till att sitta ute i solen i över en och en halv timme till och sen dessutom promenera hem. Väl hemma så satt jag prinsessorna i badet, Nova ville verkligen bada med Lillfisen så jag lät dom bada tillsammans medans Mamma lagade middagen. Nu har vi precis ätit och Lillfisen hamnat i säng, då hon sovit sammanlagt 30 minuter idag så hon var verkligen helt död så lika bra att hon får sova än att behöva vara vaken. Hon brukar ju även somna mellan 18.30 - 20.00 så det är inte så farligt tidigt som hon somnar. Nova stannar här inatt, så vi ska kolla på Eurovision song contest och heja fram Sverige! Nu måste fan Loreen gå vidare, gick baboska dockorna vidare så måste ju faktiskt även Loreen göra det, hon är ju trots allt 1000 gånger bättre.

Nej, nu blir det mys med Nova.
Puss!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Klart du får vara med oss gumman <3

    men vi gör inget speciellt idag...sitter bara hemma och går varandra på nerverna haha



    Håller tummar och tår för Loreen ikväll!

    2012-05-24 | 18:28:07
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: