Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

god natt älsklingar

Kategori: Mammalivet

Tjena!

Har nyss pratat med Amar i telefon.
Ibland blir man inte klok på den där karln.
Men det är väl så det ska vara ibland?

Ska kolla klart på Big Brother och sen blir det en cigg och därefter sova, vill vara pigg imorgon då det är en del nya saker att göra, först blir det ner till Mamma's jobb och äta lunch och hänga lite där med alla barnen och därefter åker jag och Lillfisen vidare till Alby och träffar Johanna & Sami och går på Öppna förskolan där. Ska bli kul att se någonting nytt och även såklart att få träffa mina sötnosar och prata av mig lite. Är alltid lika trevligt att träffa dom och vi lär ha en del att prata om då det var ett tag sen jag träffade dom.

Nej, mina ögon är påväg att slockna redan nu.
Sov ju tre timmar inatt så känner mig inte direkt pigg.
Död som en mus vill jag lova.

God natt snyggingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: