Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Borde jag kolla matchen?

Kategori: Resa

Hej!

Så vad har vi gjort sen Amar kom hem ifrån jobbet, städat, tvättat klart alla kläder, varit på Willys, sätt några crusing bilar, handlat från arabaffären på stan sen har jag även hunnit duscha, sminkat mig, haft en liten update med Therese och Joanna och nu sitter jag här och småkollar på matchen. Har gått så bra för Sverige varje gång jag INTE kollat på matchen, så känns som att jag inte borde kolla efter gårdagens tabbe ifrån dom.
Fast det kan ju inte vara mitt fel?

Vet inte riktigt vad vi ska göra idag.
Väntar på att bästavän ska komma så ska vi äta mat och därefter bara avnjuta denna Lördag, få se om det kommer hit lite folk vilket jag skulle tycka vara kul om jag ska vara ärlig.

Imorgon är det iallafall en massa människor som kommer hit och jag vet inte riktigt om jag ska vara här då, vet inte riktigt om suget finns att vara här, kommer vara runt ett 20 tal killar men vill ändå inte lämna Amar, för det är ändå en jobbig dag för honom så jag vet inte riktigt. Han har ju sagt att jag ska vara här, för han vill ha mig där men ändå känns det som att jag bara kommer vara i vägen.
Men vi får se imorgon helt enkelt.

Nej, nu ska jag vara lite social med min älskling.
Ha en underbar kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: