Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Bildregn; Slutet av April, början av Maj.

Kategori: Bildregn.

Eftersom jag typ varit sämst på att ladda upp bilder på senaste tiden, så tänkte jag lägga upp lite bilder från senast jag var i Gävle men även ifrån i Lördags då jag gick ner på karaoken och hängde en stund. Tänkte att ni ska få njuta lite av mitt röda hår, eller som en läsare påpekade håret börjar bli oranget, men eftersom jag känner för att bli blond igen då jag bara tycker jag ser så jävla snygg ut på bilderna som blond så väljer jag att håret får se lite förjävligt ut ett tag tills jag tar tag i att fixa håret. Så njut lite nu och sen ska jag verkligen försöka att bli bättre på bilder, hatar bloggar utan bilder så varför ska jag vara likadan?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: