Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

BIG BROTHER SNACK!

Kategori: Big Brother 2012

ALLTSÅ MARCELO PSYKISKT MISSHANDLAR ANNICA!
Och det dödar mig inombords, jag blir sårad själv.
Kärleken kan verkligen göra en blind för verkligheten.
Men jag hoppas hon får sin syn tillbaka snart så hon ser hur hon blir behandlad.
Jag hatar att se tjejer/kvinnor bli illa behandlade av deras män.
Ännu värre är det när jag inte kan göra något, inte kan hjälpa till.


Hoppas verkligen att Marcelo får lämna det där huset snart.
Tyvärr kommer inte Annica klara av att ha honom på utsidan och hon själv är inne i huset, så hon lär väl lämna ganska så snabbt utan att ens öppna ögonen. Jag tycker det är så tragiskt att faktiskt Big Brother har låtit det gå så långt, tyckte det räckte för länge längesen, att hans beteende inte är normalt och att han sen kommer undan med ingenting vecka för vecka, för mig galen. Kan Big Brother inte bara autonominera den där jäveln? Får man verkligen trycka ner en människa så mycket så att den människan tappar självrespekten för sig själv, om det är vad Big Brother kallar underhållning så kommer jag sluta kolla och inte bara för den här säsongen utan för alltid, för nu har det gått för långt. Han får henne och gråta nästan varje dag av att han ska vara så jävla självgo och säga så jävla onödiga och dryga saker. Kan inte någon bara slå in lite vett i den där karlns hjärna?!?! MOGNA DIN JÄVEL!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: