Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

arabisk musik

Kategori: Mammalivet

Sitter för tillfället här hemma och har en riktig vilding brevid mig, hon vill inte leka på golvet utan vill sitta nära mig och leka. Gulle då! ♥ Vi har precis suttit och lyssnat på en massa arabisk musik och hon ställer sig och skakar på rumpan som aldrig förr. Hon skrattar och bara dansar som aldrig förrut, hon skrattar medans hon dansar, ett sånt där skratt som bara barn kan. Vi ska väl snart ta oss ut på en promenad som jag skrev i tidigare inlägg, men gäller bara att ha tid att klä på sig, så som det är nu får jag inte ens tid att gå på toa av min dotter. Hon ska vara med överallt och busa med allt som hon ser. Men det ordnar sig säkert. Tror hon börjar bli lite trött nu och det är därför hon använder sin överskottsenergi till att busa riktigt ordentligt.
Men borde nog ta och avsluta här nu, för nu har Lillfisen inget tålamod mer. Nu ska jag leka med henne verkar det som, hon älskar ju när jag "biter" i hennes fingrar, haha.


Den som kan rista in ditt namn på solen med en isbit älskar dig mer än vad jag gör.




Kommentarer

  • Hårtipsareen säger:

    omg din röda färg börjar sin bort totalt, ett tips bara: det kan vara väldigt svårt att behålla den röda färgen, tvättas lätt ur... det är då bra att använda "colorcreme" från Revlon (finns hos frissan) för att behålla lystern. Nu börjar din färg nästan se orange/grå ut =/. det är typ som en inpackning.

    ta inte illa upp vill bara vara ärlig och komma med ett tips om du vill fortsätta med det röda och samtidigt behålla lystern!

    2012-05-05 | 18:03:14
  • Malin - mamma till Savannah säger:

    Fina ni<3

    2012-05-05 | 18:53:01
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: