Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

8 Maj 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hej alla sötnosar!

Lillfisen har busat runt en massa här hemma, men har varit otroligt grinig. Hon brukar alltid vara på topp och bara skratta men har varit grinig hela dagen, så har lagt henne på nytt igen då hon verkade vara trött. Kan ju hända ibland, då hon växer och tänder är påväg. Lika bra att göra som Lillfisen vill. Men efter att hon fått sovit ett tag, beroende på hur länge hon sover så blir det att äta lunch, klä på sig och börja åka mot Akalla och spendera dagen med Pappa och Martin. Det är ju ganska fint väder och man går ju förbi lite djur och sådär, så kommer nog bli riktigt trevligt. Få umgås lite extra med dom, är alltid lika underbart.
Vad ska ni göra idag?

Är barnledig i helgen då Lillfisen ska till sin pappa, har väl inga direkta planer på vad jag ska göra men antingen så blir det väl att åka till Gävle eller så kommer Amar hit, beror helt enkelt på om han är ledig. Jag hoppas verkligen han kommer hit, så vi kan mysa lite här. Älskar hur mina föräldrar verkligen respekterar honom och tycker om att ha honom här, tycker om att dom verkligen gör allt för att han ska känna sig som hemma här. Har ju aldrig haft ett sånt här seriöst förhållande förrut, så för mig känns det extremt viktigt att han ska känna sig som hemma och våga ta för sig, precis som jag gör hemma hos honom.

Nej, nu ska jag försöka göra mig klar.
Så det bara är att fixa Lillfisen när hon vaknar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: