Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

7 Maj 2012 Måndag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Dagen började med att mitt lilla busfrö verkligen busade runt, hon har ju börjat med att om man säger: ska jag komma och ta dig? bli helt vild och vända håll och skratta som bara hon kan, och det gör mig så glad i hela hjärtat. Mitt hjärta slår ett extra slag varje gång hon ler och skrattar.
Blev till att ringa en del samtal som jag nämnde i tidigare inlägg, men tänker inte skriva någonting om det nu, dom som vet om det vet det och det är dom jag litar på.
Tog ungefär två timmar att ringa alla samtal.
Men det var riktigt skönt när det var klart.

Då blev det till att titta på Hem till gården och därefter äta lunch och busa med Lillfisen igen, hon går ju mer och mer för varje dag som går nu och som jag skrev tidigare mitt hjärta slår ett extra slag varje gång hon lär sig någonting nytt och varje gång hon ler och skrattar.

Mamma, Lillfisen och jag tog oss ut på en promenad senare på eftermiddagen och när vi gått klart så blev det in på ICA och köpa lite inför morgondagens middag. Kändes skönt att få komma ut och röra på sig, var riktigt jävla underbart att få komma ut och röra på sig.

Kvällen bjöd på Inför Eurovision song contest och Big Brother, just nu är det Private Practice som jag sitter och små kollar på också, men funderar på att sova snart, är ganska så slut efter denna dag. Känns som att jag varit uppe och sprungit hela dagen, men det blir väl så med en dotter som är överallt och ingenstans, framför allt där hon inte ska vara.

Puss&Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: