Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

6 Maj 2012 Söndag.

Kategori: Mammalivet

Shululululu!


Igår blev det ju karaoken med Mamma. Även Zandra kom dit. Var väl inte sådär jätte roligt. Det är ju trots allt i mitt område. Så förväntade mig inte så mycket. Även Glenn kom förbi, men när han kommit så var jag och Mamma inte kvar så länge, för klockan började bli mycket och jag ville hem till Lillfisen som låg hemma och sov.
Sov nästan som en prinsessa, hade jag fått sovit brevid min prins så hade jag sovit som en prinsessa, men fick nöja mig med ett samtal ifrån honom vid 03.00 då han kom hem ifrån krogen och jag vet inte alls vad jag sa i telefonen, men hade tydligen sagt riktigt sjuka saker. Haha, alltså pratat i sömnen.
Hur rolig får man vara?

Vaknade upp idag och gick in i rummet för att ta upp Lillfisen men då var hon inte där och sen gick jag till mina föräldrars rum för att kolla om dom hade henne, men dom var inte heller där så jag ringde dom och då hade dom tagit med henne ner till Sickla köpkvarter. Så nu har jag lite dötid här hemma, så ska lägga mig ner och vila huvudet och bara dricka en massa vatten.

Ska även be Mamma om hjälp att hitta en födelsedagspresent till Amar.
Har ju en idé på vad jag vill göra, så förhoppningsvis så kan Mamma hjälpa mig.

Nej nu blir det till att lägga sig ner ett tag.
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: