Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

5 Maj 2012 Lördag.

Kategori: Mammalivet

Hej!

Igår grillade jag, Mamma och Nova.
Lillfisen hade inte kommit hem än efter att ha varit några timmar med sin pappa.
Så vi grillade och åt maten och sen var det dags att få hem prinsessan.
Hon fick busa runt lite på golvet och leka av sig, och äta middag.
Därefter satt jag på en blöja och pyjamas och lät henne leka en stund till innan det var dags att varva ner och därefter så blev det till att bara ta det lugnt, kollade på Mean Girls och pratade med finaste Therese i telefonen. Känns så skönt att prata med henne, dock förstår hon inte hur jag pallar men det gör jag inte själv heller så lika bra att låta det vara en osvarad gåta.

Idag är det karaoke men vet inte än om jag ska gå, Lillfisen kommer ju sova och jag vet inte om min Pappa känner för att vara barnvakt någon timme på kvällen, vi får helt enkelt se hur det blir det kommer så långt. Blir ju inget drickande för mig om jag så går ner dit, men ska se om kanske Zandra vill träffas och gå dit med mig, annars struntar jag nog i det och gör ett träningspass här hemma och sen duscha och mysa ner sig i soffan med en asbra film och bara njuta av denna Lördag. Så det finns två altentiv men träningspasset och duschen måste jag göra vilket som, så vi får se hur allting slutar.

Nej, nu ska jag söka lite jobb.
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: