Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

31 Maj 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Good morning sunshines!

Blir en promenad ut lite senare, men annars så ska vi inte göra något speciellt idag, bara vara hemma och ta det lugnt. Vi alla är lite sjuka här hemma, så lika bra att försöka bli friska. Lillfisen är hur som helst på topp humör, även fast hon har lite feber men inget går nöd på henne, hon leker på för fullt och jar det kul. Bättre unge kan man inte ha, nästan aldrig ledsen och grinig.

Fick ett tråkigt besked igår också och allting känns verkligen åt helvete. Varför ska jag ens behöva få känna så? Jag pallar liksom inte och det värsta var inte det första utan när jag ställde frågan om det som var sagt, så var det bara som många gånger förrut bara en massa prat. Hatar när det bara är snack och ingen verkstad, jag var både glad och ledsen på samma gång men nu har all glädje försvunnit ur mig och jag tänker bara negativt angående just det här, men kanske är det lika bra att bara inse fakta och låta detta vara.

Nej, nu ska jag snart börja med lunchen.
Därefter blir det Hem till gården och vilostund för Lillfisen.
HÖRS SENARE!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Ha en bra dag hjärtat!

    Längtar tills vi ses på onsdag allihopa :)

    2012-05-31 | 10:52:58
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • maria säger:

    Trist att höra och jag håller med dig om vädret



    Det suger.



    Ha det fint

    Maria

    2012-05-31 | 15:37:50
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: