Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

<3

Kategori: Kärlek

Måste bara säga att jag tänker på min vän Rayan, hennes sambo och självklart hennes barn.
Jag hoppas verkligen att det blir bra snart, det gör ont i mitt hjärta att se från ena dagen till den andra hur ni åker till sjukhus hit och dit, och kan bara tänka mig att det gör ondare i ditt hjärta älskade vän när du är där och ser hur dåligt han mår. Finns här för dig och ställer upp vad det än gäller, behöver du hjälp med något så MÅSTE du säga till direkt, vill du att jag tar hand om er så gör jag det. Du är en underbar vän, som är guld värd. Och dina barn trots att jag bara träffat din lilla prins så betyder dom också för mig. Du ska veta att det inte bara är ord, utan det är sanningen och jag kommer aldrig svika dig eller din familj.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

  • Roro säger:

    Min finaste ängel, du är bara för go så att man vill pussa sönder dig! Tack så mkt, du är en ängel som Gud skicka till mig.. Dina ord gjorde min dag verkligen! Du ska veta att jag finns dag in dag ut, natt som morgon! Jag ser verkligen upp till dig, du är den finaste människan som finns på denna jord! Asså har inga ord men måste säga att jag älskar dig min vän ❤

    2012-05-28 | 00:05:19
    Bloggadress: http://gjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: